Always use sunscreen...

Efter en hel dag i solstolen med min HP-bok sitter jag nu här, rödare än den rödaste Ferraribilen. Men det är sånt man får ta när man inte har någon solskyddsfaktor hemma. Igår gick jag ner till majbålet med mamma och pappa och fick med oss lite gäster hem på kaffe och bullar. Fördelen med att bo i byn, grannar. Man blir automatiskt mer social. Jag har precis gjort klart min portfolio vilket betyder att jag nu ska börja med projektrapporten och att jag efter det har mina fredagar helt lediga. Nu på fredag bär det faktiskt av mot Göteborg för att hjälpa syrran och Axel att flytta. Men självklart har jag planerat att shoppa lite också. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0