Yo Ho, A Pirate's Life For Me

Dagen inleddes med en tur till Ikea och kommer avslutas med att plugga. Dum som man är skjuter man upp allt tills in i det sista. Som alltid, eller nej inte alltid men nästan. Ska plugga lite psykologi och göra klart den där dumma affärseidé analysgojset som jag har hållt på med i evigeheter nu. Hoppas på att bli klar med skiten så jag slippper stressa. Men det skulle inte förvåna mig om jag fastnar framför ett avsnitt Gilmore Girls eller fem innan kvällen är slut. Kan ju inte påstå att jag är bra på att prioritera. Men vem är det egentligen? 

//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Inte jag i alla fall. Har tittat på Sex and the city sen klockan fyra och inte pluggat ett enda dugg... hehe... hoppsan...

2012-03-18 @ 19:29:33
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0