With me, today!

Har varit hos Marita och provat klänningen till balen. Bara testklänningen dock och inte den riktiga. Men den var jättefin. Så fort jag såg den kom jag att tänka på en klänning från när jag var liten. Typ fem eller sex år. Farfars brors sambo (tror inte dem är gifta) hade en klänning som vi brukade prova hemma hos dem när det var kalas. Den var vit med spets och såg nästan extakt likadan ut som min provklänning. Nostalgi på hög nivå. Allt är fixat inför studenten utom balklänningen nu. På onsdag efter skolan ska vi åka och köpa tyg. När man pratar om studenten, måste titta i alla kataloger från utbildningsmässan, har inte gjort det än och har möte med Banafshe på tisdag. Fick även lite på posten. Men just nu lutar det åt Kalmar big time!

//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

http://24.media.tumblr.com/tumblr_m0d0azLNll1r1nydzo1_500.jpg



Hm...

2012-03-10 @ 20:46:15
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0