This isn't how I go

Tror jag har kommit fram till att Lights and sounds är Yellowcards bästa album enligt mig, eller paper walls. Igår, precis när jag tänkte gå och lägga mig sätte de på ljudet på stickam och jag dog av lycka. Satt upp till halv två och lyssnade på Mendez när han spelade gitarr. Helt jävla underbart! Behövde verkligen något som fick mig på bättre humör. Yellowcard lyckas alltid och finns där så fort jag behöver dem. But, anywho! Idag har det tapetserats i smedjan, jag har gjort våfflor, tittat på Gilmore Girls och spelat musik så högtalarna nästan sprängdes för att irritera våra grannar som brukar spela musik så fönsterrutorna skakar. Ganska kul måste jag säga. Och såklart spelade jag ju Yellwcard. Nu ska jag titta på lite mer Gilmore Girls och ha en allmänt bra lördag. 


//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0