Real, or not real?

Till min stora lycka blev dagens engelska inställd vilket gjorde att jag var hemma redan vid två. Jag har hunnit äta en glass, tittat på ett avsnitt pretty little liars och lite annat smått. Nu ska jag måla naglarna och efter det blir det lite mat framför ett avsnitt Gilmore Girls innan jag beger mig in mot stan igen. Jag och Milla ska gå på fotoelevernas vernisage på barbacka. Milla ska intervjua en elev och Carin och jag ska stå för fotograferandet. Klockan nio är det dags för Hunger Games! Det är en väldigt händelserik dag idag. Det är ett år sedan Yellowcards When you're through thinking say yes kom ut och det har jag firat med att lyssna på låtarna om och om igen. 

//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Sant eller inte låter fortfarande SÅ mycket bättre...

2012-03-23 @ 15:45:06
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0