More than ever, I see the real you

Såg precis att LBS Kristianstad har mina, Beas och Millas Converse-beklädda fötter som cover photo på facebook. Tycker vi har snygga fötter! Eller ja, skor får det ju bli. Men i alla fall så kom jag hem från musikskolan för en liten stund sedan. Har hunnit äta en glass och starta stereon. Ur högtalarna strömmar Yellowcards vackra musik och håller mig sällskap. Shit vad jag älskar dem! För er information så vill Ryan Key och Ryan Mendez flytta till Sverige, Sean valde Danmark, men det var nog mest för att han inte har varit i Sverige. Det är ju nära i alla fall, haha. Just nu är jag allmänt lycklig över att inte ha en endaste liten läxa tills imorgon att göra. Undrar vad jag ska göra med alla denna fritid? Läsa Hungerspelen och lyssna på Yellowcard. Kanske en film innan jag ska sova. Alla dessa möjligheter! 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0