MAKE IT MOVE!

Hemma igen efter en awesome helg i Göteborg. I fredags gick jag och syrran en runda i Haga och tog en liten fika i solskenet. Jag skaffade mig en tatuering, ni vet en sån som man brukar få med tuggummi som går bort efter några dagar. Kännde mig väldigt stolt efter det! Igår bar det av till Universeum då även Axel följde med. När vi kom till ormarna kom vi alla tre att tänka på Harry Potter och de vises sten och sa med jämna mellanrum "Make it move!" Lite roligt får man ju ha. Sedan pluggades det en hel del resten utav dagen. Men jag och syrran lagade middag ´, bakade en kladdkaka och tittade på melodifestivalen. Idag pluggade jag lite till samtidigt som Pretty Little Liars gick på tv innan vi drog oss till mitt tåg. Och nu sitter jag här och läser alla mina naturkunskaps anteckningar och fasar inför morgondagens prov. 

Nu blir det till att ta reda på vad en röd jätte är.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0