I'm Peeta and I know it?

Jag tycker om att prata med mig själv. Specielt på facebook så alla andra kan se det. Haha. På svenskan idag hyrde jag och Milla Hotel Rwanda och parkerade oss i 102:an med en påse nappar som vi fick av snubben på hemmakväll. Åt lunch och jobbade sedan med hemsidan till skoltidningen tillsammans med Malin och Sigge. Mallen till sidan blev klar efter några timmar. Under dessa timmar ramlade jag nästan av stolen, (två gånger) och mot lektionen slut gjorde Sigge precis samma sak. Begav mig sedan mot Bokia för att stå i kö i evigheter för att köpa ett lyka litet block och mötte upp Bea vid stationen och hoppade på bussen hem mot Osby. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska göra resten av kvällen. Läsa lite och kanske se en film. Who knows? Får se hur det blir. 



//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0