Här har vi ju två nya reseledare!

Är hemma en liten runda innan jag ska bege mig mot Göteborg. Vid halv tre ska pappa köra mig till Halmstad och tåget som avgår där ifrån vid fyra. Denna morgon har vi spenderat med att gå runt på Utbildningsmässan på Yllan och samla på oss så mycket kataloger vi kunde bära. Nu ligger de i stora högar på mitt golv och bara genom att titta på dem blir jag ännu mer förvirrad än vad jag var innan. Tänker ta med mig de som intresserar mig mest till Götet så jag kan titta i dem i lugn och ro. Och ännu bättre, utan att mamma kommer med hundratals åsikter och kommentarer. Det är mitt val, inte hennes. 

Packningen är redan avklarad och nu blir det lite lunch samtidigt som jag ska läsa Hungerspelen och ta det lugnt. Om inte annat skriver jag på söndag när jag kommit hem igen.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0