150, give or take a few years?...

Tittar på friidrott (Inne EM) men ska snart ner till Olssons och titta på tapeter. Det är tänkt att jag ska ha bestämt mig imorgon. Som om säger jag bara! 

Igår hade jag planerat att titta på Harry Potter och sedan Yellowcards livestream från studion. Men så blev det inte. Jag somnade ungefär i mitten av filmen och vaknade igen vid ett. Helt utmattad startade jag datorn och tittade på Yellowcard i cirka en kvart innan jag somnade igen. Så trött var jag! Man somnar ju bara inte till HP och sedan när man tittar på Ryan Mendez när han spelar gitarr. Helt sjukt. Jaja, får titta på streamen i efterhand, men tyvärr utan chatten. Chatten är ju halva nöjet! 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0