Wait

Har precis ätit frukost. Men jag gick faktiskt upp redan vid halv tolv. Det blev bara inte så att jag åt något. Jag tittade på Water for elephants eftersom den gick på canal plus när jag satte på tv:n. Efter det städade jag och lyssnade på musik. Sen blev det tennis en stund innan syrran och Axel kom. Så deras lunch blev min frukost. Nämligen majskolvar. Inte det man brukar ha till frukost kanske men så blev det.

Idag var det utdelning av the house cup på Pottermore. Till min besvikelse så vann tyvärr Slytherin. Mitt elevhem, Ravenclaw, kom trea. Nåja. Om exakt en vecka vet jag om jag har kommit in på universitetet eller inte. Vet inte vad jag tycker om det. Det är nervöst och ganska ofattbart att lilla jag väntar på antagningsbesked från Linnéuniversitetet. Helt ofattbart.

//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

SLYTHERIN <3

2012-07-06 @ 02:28:09
URL: http://millaismyname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0