A good reason to go

Kom hem från väla för ett tag sedan. I brevlådan fanns det post till mig från Linnéuniversitetet. De välkomnade mig som ny student med lite fina grejer. Fick en mapp med massa information och ett schema över nollningen. Jag hade lite smått planerat att kanske åka upp till Göteborg och gå på finnkampen men nu krockar det med nollningen som är de sista dagarna i Augusti och den första september. Lite sorgligt faktiskt.

Men i alla fall. Kom hem från väla med Funs skiva, slickepott och tre tavelramar. Nu har jag ramat in avslutningsfotot, balbilderna jag fick av Sigge och mitt diplom från Hogwarts. Imorgon ska vi åka till Kivik och på kvällen ska vi till morfars stuga för att fira hans födelsedag. Fullt upp denna veckan.

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0