Time and Time again

Bloggade visst inte igår. Ohwell. Spenderade dagen med att titta på one tree hill. På kvällen var jag hemma själv, pappa köpte ett helt kilo godis till mig. Nästan allt är kvar faktiskt. Hade tänkt äta det idag när jag gör läxor men det gick fort att göra dem så det blev inget av det. Funderar på att läsa lite men alla mina böcker är uppe på vinden. Jobbigt läge liksom. Ska nog hämta skålen med godis och titta på lite Harry Potter i väntan på att Sigrid ska svara på mitt sms. Vi måste nämligen köpa tågbiljetter för vi ska åka till Göteborg på fredag. Som det verkar just nu ska jag även göra det helgen efter det. Mycket Göteborg för min del. Har absolut inget emot det!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0