New year, new possibilities

Och så blev det ett nytt år. Känns som bara en vecka sedan jag var hemma hos Milla och dansade på vägen utanför hennes hus när klockan slog tolv och det blev 2011. Men det är ett år sedan nu. Firade nyår för första gången som invånare i centrala Osby. Snacka om fyrverkerier överallt hela dagen och natten. När klockan närmade sig midnatt small det överallt och man visste inte åt vilket håll man skulle titta eller fota. Så första meningen jag sa 2012 blev " Jag är förvirrad!". För det var jag. Nu ska jag gå ner för trappan till vardagsrummet och spela lite kort med syrran och Axel innan jag ska redigera bilder och lägga upp några av dem här. Om de blev snygga det vill säga.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0