My someday's gone

Jag är jättetrött. Kunde inte alls sova i natt och för att göra saken värre skulle man upp kvart i sex för att åka till skolan. Inte kul alls. Så efter en kort första dag kom jag hem vid ett. Åt pizza till lunch och spelade lite piano. Nu sitter jag här och halvsover vid datorn. Om en timme ska jag bege mig mot musikskolan och den första pianolektionen för terminen. Jag har en termin kvar på gymnasiet och samtidigt som man slutar där slutar man även på musikskolan. Det brukar liksom gå hand i hand. Och det gör det även i mitt fall. Dagarna bara går och går utan att jag vill att de ska det. Kan vi inte sakta ner lite? Dock har jag tagit beslutet att inte skriva högskoleprovet en gång till. Två gånger får vara nog. Så nu slipper jag tänka på det.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0