You will burn in hell they say

Idag låg The Used - Lies for the liars i brevlådan när jag kom hem. Nöjd och glad blev jag. Lyssnar på den just nu och funderar på om jag ska gå och lägga mig redan. Trött och har skrivit ingress till min artikel. Borde fixa klart mitt kåseri men har inte ork till det alls. Kanske redigerar lite bilder från spexet men bara kanske. Och nej, det kommer inte komma upp några bilder här. Tänker behålla dem för mig själv så de inte hamnar på någon random hemsida där de inte hör hemma. Så nu vet ni det. 
Blev glad över att Jessica skjutsade hem mig från bussen innan idag så jag slapp gå. Sjukt kallt ute och inte kul att vara ute och gå. Det är ju bara dumt och onödigt när man kan åka bil. 
Liar, liar pants on fire,
Hanging from a telephone wire

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0