Vi flyger

Startade inte datorn alls igår. Känndes ganska skönt faktiskt. Men nu försöker jag hålla mig ifrån min bok så jag inte läser ut den för fort. Jag har läst 621 sidor sedan i torsdags då jag började med Hungerspelen efter frukost. Nu har jag bara några få sidor kvar utav tvåan Fatta eld. Tänker läsa ut den idag men sen känner jag att jag måste spara Revolt tills imorgon. Funderar på att be pappa låsa in den i bilen och gömma nycklarna för mig. Haha. Så illa är det.

Jag har inte sträckläst på detta viset sedan Harry Potter and the Deathly Hallows. Då satt jag och syrran med en bok var och läste och det tog oss mindre än två dagar att läsa ut den. Jag kommer så väl ihåg när vi satt inne i morfars sommarstuga och Gunnel tyckte vi var dumma i huvudet för att vi inte var ute i det fina vädret. Det var två väldigt kännslofyllda dagar för oss. Nu har jag läst den boken minst tio gånger, och då räknar jag bara på engelska och inte svenska. Det ni. 

Igår var jag, mamma och pappa på Väla en runda. Jag kom hem med ett par vita converse. Lite jobbigt att jag inte kan använda dem fören studenten, men de måste förbli vita så det är för det bästa. Lyckades faktiskt med den stora bravaden att köpa converse på rea. Det händer inte ofta.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0