Sweetest thing, how do you do?

Tittar på one tree hill och längtar tills det är middag. Brukar alltid äta en macka eller liknande när jag kommer hem men orkade inte göra det idag vilket ledde till att jag nu är väldigt hungrig. Idag är det sex dagar tills min tandställning försvinner och byts ut mot en lös. På köpet får man även lite vitare tänder när de slipar bort limmet efter alla brackets. Hur naijs (nice) som helst! Stekosen har spridigt sig till mitt rum nu (haha, för det är ju så långt till köket!). I need food asap. Börjar bli lite grinig faktiskt. Men jag kan glädja mig med det faktum att jag har sportlov nu! Flyttade morgondagens möte till efter lovet så kan tack tare det stana hemma imorgon. Ska leta upp en kaka eller två att äta så länge.

Rubriken är ett citat från min kära fader. Låten går egentligen "Sweet miss blue how do you do?" men har trodde det var "Sweetest thing, how do you do? Fortfarande kul trots att det är många år sedan nu.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Och varför nämnde du inte det där med att du trillade ur sängen...? För det hade jag gärna velat höra mer om :>

2012-02-16 @ 20:35:09
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0