Happy valentine's day?

Så var det alla hjärtans dag igen! Förväntade mig lite hjärtballonger och fin dekoration i skolan men nope. Det såg ut precis som vanligt när jag kom dit. Det var en liten besvikelse. Tänkte att vi kanske skulle få en chokladbit eller nått men icke. Lbs brukar ju vara generösa vid högtider och på speciella dagar. Istället var det föredrag om stress och träning som gällde i och med hälsoveckan som råder på skolan. Efter lunch blev det skattjakt på stan med random lbsare som jag aldrig har pratat med. Mitt lag bestod av mig (såklart), Patrik från speltrean, en snubbe som jag inte kommer ihåg namnet på (oops!), en spelare i ettan som också är från Osby och en blyg tjej i ettan, antar att hon går media men hon sa knappt ett ord. Det var lite sisådär med att vara i ett lag där man inte kände någon sedan innan men till min stora förvåning var det helt okej. Vi hade ganska kul och det blev några skratt när vi drog runt i staden. 

Nu blir det psykologi och det kognitiva perspektivet för min del. Har prov imorgon och lite rädd är man ju allt. IG här kommer jag!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0