Alla hårdrockare är satanister?

Sitter och jobbar med en grej till skoltidningen om hårdrockare och snubblade över en uppsatts som var jävligt intressant. Jag beslutade mig för att läsa lite högt för pappa som lyssnar mycket hårdrock. Efter att jag läst lite och en del disskutioner kommer han med kommentaren "Du är ju halft hårdrockare". Smått förvånad över detta påhopp funderar jag på saken. Och nää, är jag väl inte? Eller? Själv har jag svårt för att sätta labels på allt och alla mest för att man oftast är lite av varje. Nåja, jag är vad jag är och trivs med det. Sure, kalla du mig halv hårdrockare om du vill. Men då är du också det. För den som är intresserad kan du läsa uppsatsen här. Nu ska jag återgå till hårdrockaren och alla stereotyper det finns om dem.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0