Tagga ledighet!

Jag behöver 123 ord och sedan är jag klar med min uppsats. Eller ja, då har jag nått gränsen för minsta antal ord. Men jag sparar det till imorgon när syrran har kommit hem. Så imorgon åker jag till stan med mamma, hon har som sagt tid på sjukhuset. Vi ska ta bussen in. för hon kan ju inte köra bil och jag har inget körkort. Det hade varit bra att ha det nu men så är det inte så buss får det bli. Men vi ska åka bil hem med min moster när hon slutat jobbet. Då åker vi ut till Ivö och kyrkogården. Så fort vi kommit hem ska jag skriva det sista på uppsatsen. Borde ha tid till det. Hoppas jag. Men det gör inget om den är en timme sent så det fixar sig. Nu ska jag äta julgodis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0