"Och här har vi en sensuell kanin"...?

Citatet kommer från vår lärare och dagens föreläsning i konsthistoria. Vi skrattade.

Sorgen som uppstår när man precis ska lämna in en uppsats så ligger moodle nere och det inte går. Jag som vill ha det gjort så jag slipper tänka på det. Men nej nej. Får väl fixa det imorgon när jag kommer hem från skolan. Den är i alla fall klar nu så jag ska ta resten av kvällen ledigt. Några avsnitt Pretty Little Liars och lite äppelcider sorbet till det. Behöver dessutom måla naglarna. Har varit utan nagellack i två dagar nu och det har varit helkonstigt. Jag har alltid nagellack och byter cirka två gånger i veckan. Har bara inte haft tid men nu så. Tror de blir blå med silvrigt glitter. Ha det fint i snökaoset folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0