Jul, jul, strålande jul

December och första advent nu då. Vi har de senaste elva åren spenderat första advent och julskyltningen på kulturhuset. Och det blir så även detta året. Dock är det inte jag eller syrran som ska spela utan min kusin. Så jag har laddat kameran och tänker föreviga detta.

Nu till något annat innan jag ska skriva min uppsats i arkitekturhistoria. Vi kom hem från Göteborg igår. Jag shoppade lite, några julklappar och en klänning till mig själv att ha på julafton. Det är viktigt att ha en ny klänning varje jul och denna är nog en av mina favoriter. Den har nämligen fickor! Vi gick också på Liseberg. Jag hade kameran med mig så jag ska redigera lite bilder sen och lägga upp dem här senare idag eller imorgon. Det tar förhoppningsvis inte hela dagen att skriva uppsatsen. Max 1500 ord går ju rätt fort att få ihop. Tror jag.

Btw. Det ligger ett tjockt täcke snö på marken utanför mitt fönster. Fint, men kallt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0