Jag vill ha en gris med glasyr

Jag äter pepparkaka och skriver på min uppsats. Det tar lite längre tid än vad jag trodde det skulle göra. Men det går framåt i alla fall. Igår gick det extremt långsamt och idag är jag inte så långt ifrån att vara klar. 300 ord till sedan har jag nått gränsen för minst antal ord så detta ska nog gå bra. Jag ska skriva lite till sedan blir det paus för att slå in lite julklappar. Kanske tar med mig kameran ut en runda i snön och fotar lite. Det är lockande men det bara vräker ner snö för tillfället och tydligen ska det komma två decimeter idag. Plus att det kom nästan två igår också. Funderar på om tågen går som de ska och om jag kommer komma i tid till skolan imorgon. Jag är tveksam...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0