I'm blinded in silent I can't understand

Har precis ätit lite och läst tidningen efter att ha varit ute med kameran i kylan. Nu har jag satt igång musik på mitt rum och ska snart börja med min bildtolkning. Har äntligen valt bild, gjorde det innan jag gick ut. Jag valde en bild som Milla tagit. I morse var jag på salongen och fick håret färgat och klippt. Äntligen! Jag älskar lukten av nyfärgat hår. (Does that make me weird?) Kan inte låta bli att sniffa på mitt hår. Men nu ska jag lista ut vad min uppgift faktiskt går ut på, har liksom inte riktigt förstått det än. Uppgifterna på universitetet kan vara lite konstiga och ibland helt obegripliga. Halva grejen är liksom att lista ut vad det är som läraren vill att man ska göra. Kanske inte egentligen men det känns så.

Kommentarer
Postat av: Milla

Stopp hallå där, vad är det för bild egentligen haha?

Svar: Fiskmåsebilden....
Juuuss

2012-12-15 @ 14:26:26
URL: http://millaismyname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0