Du ser ut som någon som har stulit en dator

En fem dagars lång helg, hur underbart låter inte det? Lämnade in min uppsats så fort jag kom hem från skolan. Nu återstår det bara att se om den blev godkänd. Men det lär jag inte få veta på ett bra tag. Sedan jag kom hem har jag ätit lunch och middag, tittat på Pretty little liars och sedan har jag tittat på lite mer pretty little liars. Den serien creeps me out dock så jag har svårt för att titta på det sent på kvällen. Inte för att jag får mardrömmar eller så men det är lite läskigt. Och jag vet att Caroline håller med mig. Vilka små fegisar vi är. Haha. Tror jag ska sova nu. Är sjukt trött och det är lite sent för att titta på PLL nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0