Vad gör ni här?

Är åter igen vid pappas dator och glor. Har nyss tittat på US open. Murray vann sin match utan större problem. Nu blev det damtennis och de skriker bara som fan varje gång de ska slå till bollen. Stör mig ganska mycket på det.

Idag tog jag bussen till stan vid ett. Kändes som om jag skulle till skolan och ha engelska eller något sånt. Visst jag och Milla gick till LBS men engelska hade vi inte. Dock sa Banafshe på skämt "Journalistik, textkommunikation om tio minuter!". Det var på vippen att jag sa "Sure, jag har inget emot det." Och just nu har jag faktiskt inte det. Men ja, vi gick runt lite på skolan, satte oss ute på balkongen en stund, pratade med Jenny, Banafshe, Emine och Krister, kollade in ettorna och så. Träffade Plagman när han kom bärandes på ett stativ. Det är så konstigt att han går där utan oss. Men then again, det är mycket som är konstigt i dagsläget. Efter det åkte vi hem till Milla och hon fotade mig lite. Det involverade kryp, gräs, en Josefin som hade problem med balansen i blåsten, grenar och annat skoj. Men nu ska jag sova. Ställa tillbaka dygnet var det ja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0