To show the faithless what we've done

Fick en chock när jag kom till jobbet i morse. Affären var full med kunder och Gunborg hade fullt upp. Så idag var en bra dag. Allt gick som en dans idag. Har varit hemma en timme ungefär. Satte mig ut i solen och läste lite i min bok. Är ganska trött dock så orkar inte läsa så mycket mer idag. Man måste tänka när man läser Niceville. Kanske inte tänka som i att den är svårläst utan det är för att det är ett seriös ämne. Jag vill inte missa något.  Det har hänt något med mitt j på tangentbordet! Skitjobbigt. Får trycka massor med gånger för att det ska bli ett j. Ohwell. Ska sätta mig ute och lyssna på musik. Datorn fungerade riktigt bra igår så jag lyckades lägga över ny musik på min ipod. Hade fem skivor som jag inte fört över så det var bra att jag kunde göra det. Gött att ha ny musik när man ska börja pendla igen.
 
Here in this Angel City lights will shine
And for a while we let ourselves go blind
But now we know who loves and loves us not
And they're worth every good thing we have lost

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0