Now we know who loves and loves us not

Ett snabbt inlägg innan jag ska gå till jobbet. Igår åkte pappa till England, så det är bara jag och mamma hemma. När mamma stod och strök tittade jag på Alice i Underlandet. Nu på morgonen har jag läst, diskat, spelat piano och fixat med mitt hår. Har så mycket hår nu att jag inte vet vad jag ska göra med allt. Det är bara i vägen hela tiden. Måste klippa mig helt enkelt. Långt hår är inte min grej längre. Det var bra att ha till balen men nu, nej fy. Minst fem centimeter has got to go! Om inte tio. Eller mer.

Kommentarer
Postat av: Milla

MEN SLUTA JAG ÄLSKAR DITT HÅR!

Svar: DET GÖR JAG MED MEN DET ÄR JOBBIGT. KAN INTE ÄTA SOM EN NORMAL MÄNNISKA FÖR DET ÄR HÅR ÖVERALLT.
Juuuss

2012-08-20 @ 22:23:56
URL: http://millaismyname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0