LBS-abstinens

Sitter just nu och har en twitter konversation men Sean Mackin. Yellowcard måste verkligen komma tillbaka till Köpenhamn. På Söndag är det ett år sedan. Tiden går så sjukt fort. Anyway. Idag körde jag och mamma till Växjö. Vi gick en runda på Campus, letade upp var vi ska träffas på onsdag första dagen av nollningen, hittade vilket hus jag kommer ha de flesta av mina föreläsningar i och lite sånt. Vi gick förbi några som spelade tennis, jag tittade lite och sa "Varför tog han den, den hade ju så gått ut! mamma skrattade bara åt mig. Det har nog blivit lite mycket tennistittande den senaste tiden. Oops! Jaja, nu ska jag titta på sammandraget från SM i Friidrott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0