Stay awake

Försöker göra läxor men jag blir frestad att göra annat som är roligare hela tiden. Jobbade lite på tracing uppgiften i medieproduktion men det såg så hemskt ut att jag stängde ner skiten för jag inte vill se den. Så fult blir det. Funderar på att göra projekt och företagandemojset men det känns inte lönt att börja för min moster kommer snart hit. Jag ska hjälpa henne med att nåla lite. Nu ska jag starta tv:n och titta på damernas höjdfinal. Ikväll var det meningen att vi skulle till farmor och farmar för farmor fyller 66år men eftersom jag är så bra på att övertala mamma får jag stanna hemma. Det känns väldigt mycket roligare faktiskt. Så ikväll ska jag titta på OC och äta en stor skål glass.

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0