Once we were children

Nu orkar jag inte vara duktig mer idag. Har har lyckats få ihop hela 131 glosor att lära mig tills på måndag. Morgondagen lär bli lagom kul. Men nu ska jag inte tänka på det mer idag, det får bli mitt problem imorgon istället. Idag har jag endast pluggat och så har jag övningskört en liten runda. Övade på start i backe och körde en liten runda i byn. Och jag måste faktiskt få lov att säga att det gick riktigt bra.Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig redo för en myskväll hemma hos Emmy med Ebba och Hanna. Senaste gången jag träffade dem var....jag vet faktiskt inte riktigt. Träffade i alla fall Hanna när vi såg Yellowcard men det är ju snart en månad sedan. Fy vad hemskt fort tiden går. Jag väntade på den dagen i fem år och nu har den varit. Det var fem långa år och nu springer tiden iväg som bara den. Det är inte rättvist.

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0