Don't just think about it

Tittar på Josh Franceschis ustream. Han håller på att spela in b-sides hemma hos någon random snubbe. Och jag tror han är lite full haha. Nu helt plötsligt antar jag att de skulle gå och köpa mer öl, and he is now gone. Men det var nog lika bra för jag måste sova snart, eller nu för att vara exakt. Det har varit en fin kväll. Först Twin atlantic ustream och sedan Josh. Jag måste säga att det var roligast att titta på Josh, jag tror han förstörde min hörsel lite när han sjöng (skrek) men det gör inget. Som tur är han jag få lite läxor gjorda innan ikväll så jag är inte helt efter när det gäller saker och ting. Påbörjade min fina hemsida om Yellowcard och läste lite i psykologiboken. Bjuder på en bild på Josh och med den säger jag god natt!



//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0