You've taken pride in becoming nothing

Sitter i skolan, lyssnar på Yellowcard och väntar på att tiden ska gå. Precis som vanligt när det är måndag.Så kul har jag en dag som denna. Idag har jag inte gjort så mycket. Jobbat lite på engelskaredovisningen och artmade projektet. När jag kommer hem blir det att fokusera på högtidstalet som ska hållas imorgon. Göra lite på övningsprovet till högskoleprovet om jag orkar. Men jag måste göra det även om jag inte vill innan lördag. Kan vi hoppa över lördag helt och hållet? Det hade gjort mig ganska så glad faktiskt. Tycker jag kan gå och lägga mig på fredag och sedan vakna hos syrran i Göteborg på söndag utan att lördag någonsin hände. Svårt att tro att det kommer hända dock.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0