We were in our teens

Sitter och svär över pianoläxan och är småsur för att internet inte fungerar på min skoldator. Så här sitter jag med min hederliga svarta laptop som inte är så värst kry den heller. Ska se om jag kan lämna in lite läxor på adela men tyvärr är de dokumenten på den andra datorn. Jobbigt värre det faktiskt.
Det blev en liten runda i skolan idag bara, sen stannade jag kvar i stan eftersom jag inte orkade springa till bussen eller gå till tågstationen. Det är alldedes för långt dit. Önskar att jag kunde flyga ibland. Fast så är jag lite smått höjdrädd vilket är dummt. Ska sätta mig vid pianot en stund till och kämpa på med läxan. Och så måste jag tänka ut en låt att spela på julskyltningen. Känns konstigt att tänka på det redan men tiden går fort. Malin sa hur många dagar det var kvar till julafton innan idag. Tror hon sa att det var 72, men jag är inte säker. Den som orkar kan ju ta reda på det.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0