Men ojdå!

Jag vet inte riktigt varför men det känns som söndag idag. Det kan bero på det faktum att jag har varit relativt produktiv och gjort mycket. Jag har börjat på vår nya uppgift i engelska, nästan skrivit klart min intervju, börjat lite smått på mitt högtidstal, jobbat med projektplanen till artmade projektet och viktigast av allt. Målat naglarna. Nu känner jag mig redo att ta mig an morgondagen. Ska kolla till min hemsida innan jag drar mig till sängs. 
Såg att jag fått ogiltig frånvaro på projekt och företagande. Tack för det Emanuel, det var ju snällt. Fast jag får ju faktiskt skylla mig själv egentligen. Men det var nice att komma hem tidigare och slippa sitta i skolan och vänta på bussen i en timme för en gångs skull.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0