My words will ring in your ears

Ganska många fina typos i förra inlägget. Så typiskt mig, haha. Hade lite problem med att få plats med you me at six skiva på min ipod. Jag behöver verkligen en större. Det gör ont i hjärtat att behöva välja bort hur många låtar som helst som inte får plats. Jag har inte ens lagt in we are the oceans senaste album och jag har ingen aning hur jag ska få plats med den heller. Jag har 814 låtar i mitt itunes bibliotek men endast 482 får plats på ipoden. Aj! Nog om mina i-landsproblem. Har halverat mitt högtidstal idag. Fick inte ihop det så jag tog bort halva. Min engelska redovisning är upp i nästan sex minuter men jag har mer att säga så det får bli att fixa det på...tisdag. Men då måste jag plugga psykologi och på onsdag är det utvecklingssamtal. Vet inte hur jag ska få tid till allt men det ska nog lösa sig.
Nu måste jag hoppa i duschen så jag kan sova. Ska upp vid ett i natt och se vad Yellowcard har för överraskning på absoulutepunk. Ny skiva? Turné? Ja, vi får se helt enkelt.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0