I wanna live not just survive

Kom på att jag borde blogga. Imorse vaknade jag hemma hos Bea på en luftmadrass och kände på utvilad. Nu är jag dock hur trött som helst och vill inte annat än sova. Om jag sover nu så kommer jag vakna halv sju imorgon och det vill jag helst inte. Igår firade vi att Milla fyllt arton med lite mys hemma hos henne. Vi gjorde tacos och efter det bakade Elin äppelpaj, orkade inte äta så mycket av den för jag var så mätt men den var jättegod.
Om en timme ska The dead famous ha en liten twitcam och senare ikväll blir det brittisk radio för att höra en intervju med you me at six. Jag måste helt enkelt hålla mig vaken ett tag till.

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0