All the right moves

Beställde precis You me at six nya skiva på megastore.se, hoppas den kommer imorgon. Det stod faktiskt "Levereras på releasedagen" och det är ju imorgon och jag beställde den innan klockan fyra så det är inte helt omöjligt. Fast jag dör inte om den kommer en dag sent. Men det hade varit gött om den kom imorgon dock.
Nu ska jag spela lite piano och sedan plugga glosor. Glömde mitt block i skolan så jag måste sitta och översätta alla orden igen, lite drygt men jag får skylla mig själv. Måste berätta att de säljer Panic! at the discos första skiva för endast femton kronor på megastore. Helt sjukt. Det borde inte ens vara möjligt.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0