I landed in a place that you can't find

Var en duktig dotter och diskade när jag kom hem. Nu sitter jag och ska försöka få någto gjort på mitt projektarbete. Tittar runt lite på internet och hittade en spelnig på sticky fingers i Göteborg som hade varit riktigt cool att fota, ett band jag tycker om och vet är bra live. De heter and so I watch you from afar och är ett intrumentelt band från Irland. Dock spelar de redan den 19, alltså om nio dagar. Och det är 20års gräns på konserten så svårt att tro att de låter en artonåring fotografera då. Men man vet ju aldrig så jag ska ta och kolla upp detta lite närmare. Om inte satsar jag på blindside den 3 december.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0