Forward

Igår var jag bara hemma och gjorde inget speciellt. Pratade med syrran i tefefon, som för övrigt kommer hem imorgon och stannar tills på Söndag. Skulle ha gått på 3:3 imorgon men det fanns inga biljetter kvar, det gör dock inget för då stannar jag hemma och kan umgås med syrran istället. 
Idag har jag varit på salongen och fått mitt hår klippt, tvättat och hjälpt mamma lite när hon jobbade. Jag satte även ditt ytterigare en såndär löshårsfjädermojs i håret. Den första var orange men denna är lila. Nu tänkte jag sätta mig och läsa min bok Blood Red Snow White av Marcus Sedgewick. För den som vill veta är han en jättebra författare som jag avgudar.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0