In gold blood

Tänkte att jag kunde blogga lite medans jag väntar. Om ni undrar vad jag väntar på så är det att kunna ladda ner Kids in Glass Houses nys låt. Men sidan ligger nere big time. Jag kom in och skulle precis trycka på ladda ner och mitt internet slutade funka. Jag blev inte så glad. Men, men. Som tur är ska jag inte till skolan imorgon så jag har tid att vänta. Under tiden lyssnar jag på Making April och äter glass. Det är ganska så nice faktiskt. Den enda ljuskällan i mitt rum är lampan i fönstret. Mysigt värre! För den som vill veta så heter KIGHs nya skiva In gold blood och den kommer ut den 15 augusti. Glad Josefin. Om jag bara kunde komma in på sidan någon gång. Haha.
ingoldblood.com Gå dit, ni kommer inte ångra er ;)
/Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0