You can't stop me now

Kom nyss på att jag inte bloggade igår. Opps! Jag skrev ett halft inlägg när jag var hemma hos Bea men sen orkade jag inte mer. Så lat är jag. Men i alla fall. Idag är jag hemma för awesome lbs har studiedag. Dock ska jag börja på min bokanalys och lite sånt. Innan det måste jag ta mig upp ur sängen. Fick sms av min kära pappa där han bad mig kolla så allt var bra i tågtrafiken så han kommer hem efter han har landat på kastrup. Så som en bra dotter så startade jag datorn och checkade att allt var ok. Vilket det också var. Nu är det dags på frukost och sen tror jag att jag ska gå en liten runda.

We may recover,
We may survive,
We are escaping from this,
We are alive
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0