In gold blood

Det råkar vara så att det hände en fin grej uppe vid skåpen på LBS nyss. Sigrid brister ut i ren frustration "Jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv!" Och ja, så kommer det en helt random snubbe och går sakta förbi med en kopp varm choklad och säger "Ja så kan det vara". På ett lungt och sansat sätt dessutom. Jag skrattade. Det konstiga är att jag har aldrig sett honom på skolan innan. Och det är ju lite konstligt eftersom vår skola inte är särskillt stor.
Nu ska vi ha mediakunskap i 107:an. Dagen består utav en extra uppgift om något som inte är kul. 
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Den är ju större än man kan tro faktiskt.



Extrauppgift för oss är dessutom tumblrdesigning och Daniel P Carters rockshow sedan igårkväll. LIVET ÄR BRA PÅ DEN STORA SKOLAN LBS!

2011-03-29 @ 13:58:39
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0