Ultimat glädje var det här

Jag måååste bara lägga upp detta innan jag ska äta middag. För kanske ungefär en timme sedan skrek jag högt. Pappa undrade vad det var som hände och jag kan ju berätta att mitt favoritband (som aldrig någonsin haft en konsert i norden innan) svarade mig på twitter. De hade konsert i Finland för några dagar sedan och då twittrade gitarristen om en kille som hade åkt från Sverige för att se dem. Då kunde jag ju inte låta bli med att skriva tillbaka "You should get your asses over here and do a show in Sweden as well. Okey?" Och ja. Han svarade.
Ja och om ni inte fattade att det var Yellowcard så är ni lite efter.
Tack och hej. Nu ska jag äta middag och le som bara den.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0