Svejsan

Jag sitter i skolan och väntar på att bussen ska gå. Så detta kommer nog bli ett långt inlägg om inget alls. Så du kan sluta läsa nu om du vill. Så du inte tycker jag är helt dum i huvudet menar jag. Fast jag kommer inte orka skriva mycket för jag är lat och på dåligt humör. Min buss går kvart över fyra så jag har lite tid att fördriva. Bea hon övergav mig nyss för att ha utvecklingssamtal. Men jag kan börja dra mig mot rese om en kvart och gå jättesakta. Jag hoppas det ligger ett paket till mig där hemma och väntar. Det skulle få mig att må lite bättre. Så snälla, säg att det gör det. För då skriker jag utav glädje! Bara för att jag är som jag är så orkar jag inte babbla på mer än såhär. Denna texten blir ändå inte så informativ så jag kan lika gärna skita i det totalt. Men nu så ringde min kära mamma mig och undrade hur det hade gått hos tandläkaren. Det var gulligt av henne. Men jag kan ju tala om att det var pinsamt. Bea följde med mig dit och hon stod bakom min tandläkare och härmade henne. Så ja, jag började nästan asgarva. Det var jobbigt. Men ganska kul. Nu skiter jag i detta.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0