Plötsligt händer det

Rubriken är fruktansvärt relevant. Jag trodde aldrig det skulle hända. Men tänk så fel jag hade. Och bra är ju det!
Jag är så jäkla glad just nu. Jag kommer somna med ett jättestort leende på läpparna. Det är länge sedan jag har skrattat och varit så underbart glad på en endaste dag. Men det behövde jag, nu känner jag att jag har motivation till att plugga som in i de kommande veckorna och få MVG på varenda prov som läggs på bordet framför mig. Det är underbart. Nu ska jag lägga mig i sängen och lyssna på Yellowcard och le. Och en sak som gör allt så mycket bättre är att vi har sovmorgon imorgon. Bussen går halv tio till stan. Flera timmar mer än vanligt får jag sova. Tänk skillnaden mellan att gå upp halv sex och klockan halv nio. Det är tre timmar för den som inte orkar räkna själv.
Nu vet jag vad som krävs för att det ska bli ett långt inlägg här. Jag måste vara på bra humör. Och som nog märks ganska mycket så svävar jag på moln. Det är fint här uppe ska ni veta. Pellie sitter till och med i sin bur och kvittrar. Om bara den biten var på riktigt. Här är så tyst. Men nu ska jag inte bli på dåligt humör för det. Jag ska sova. Hoppas ni haft en lika bra dag som jag. Även fast jag har svårt att tro det. För detta är ju bara extremt! Haha
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0