I am not afraid, just a bit

Tänk att imorgon ska lilla Josefin (jag kallade mig själv liten nyss? konstigt) åka till Köpenhamn med sina lika små kompisar (fast vi är ju inte så särskillt små egentligen). LostAlone och My chemical romance står på scenen på KB Hallen. Men innan vi kan åka dit måste vi genomlida ett antal timmar i skolan. Det börjar med ett, som jag tror kommer bli hemskt svenskaprov och för att toppa dagen en redovisning sista lektionen på dagen om public service i andra länder. Det kan ju bli lagom kul det.
Jag är stressad men att plugga gör mig ännu mer stressad så det går inte så bra för mig just nu. Någon som kan hjälpa mig att fixa till detta tillstånd(?) ? Bara jag klarar ett godkänt på svenskan så får jag dra upp betyget med hjälp av bokanalysmojsgrejsen. Nu ska jag försöka lista ut vem som bestämmer utbudet på Englands public service kanaler. kul.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0