For you and your denial

Jag ligger i min säng och sover lite halft, och snart ska jag ta en liten power-nap innan maten så jag orkar stanna uppe till Yellowcard chatten på absolutepunk. Jag längtar och har tänkt på vad jag ska fråga dem. Så duktig som jag är har jag till och med skrivit ner dem på ett papper. Så cool är jag.
Det är lite tråkigt att det hände något i skolan idag som jag tänkte det ska jag skriva på min blogg i kväll men så kommer jag inte ihåg det nu. Jag blir besviken på mig själv. Men det var något som Malin sa i alla fall. Fast jag kan ju berätta att det var någon som tappade ett glass bredvid mig i matsalen idag. Jag skrek och blev så rädd att jag trodde någon skulle komma och attakera mig. Lite pinsamt men väldigt sant.
Tänk att om bara några dagar landar det två skivor i min brevlåda. Jag är lite tveksam till hur jag ska få plats med alla låtarna på min ipod. Det är bara 50MB ledigt, och ja, det behövs ju mer än så till två skivor. En på tio låtar och en på sexton tror jag. Får se hur jag ska lyckas med det. Dessa i-landsproblem. Och på grund av att jag, Milla och Malin var på biblan i dag och läste om Amish-folket så funderar jag på hur jag hade klarat mig att vara en...sån. Jag tror inte det hade gått bra alls om jag ska vara ärlig. Så jag stannar där jag är, för nu.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Då försöker vi igen

2011-03-22 @ 13:30:59
URL: http://millaismyname.blogg.se/
Postat av: Milla

Om du stannar kvar där du är kommer du aldrig här ifrån

2011-03-22 @ 13:31:15
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0