I could be a reason to stare

I går vid halv sex bar det av mot Oredssons för att hämta Hanna sedan fortsatte vi resan mot Köpenhamn och All time low. Förbandet var... inte bra, men det gjorde sitt bästa antar jag. Han sjöng hur mesigt som helst och alla vet hur mycket jag stör mig på att någon inte kan sjunga. Men all time low var lika underbara som förra gången. Jag är dock djupt besviken över att vi inte fick höra therapy. Det var det jag såg fram emot och så spelade de inte den! Elakt värre faktiskt. Men i alla fall så sitter jag just nu i köket och laddar upp mina videos på youtube. Filmade bara tre låtar men ändå. Slänger upp dem här lite senare. Nu bilder!
Sångaren i UpUp Down
Nästa gång bilen styr mot Lille Vega är det Yellowcard som står på scen. Då ska jag stå längst fram, end of story! Haha
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0